Retourneren

Hoe retourneer ik een product?

Alhoewel wij uiteraard de grootst mogelijke zorg geven aan de ontwikkeling, productie en verzending van onze Twinlife artikelen, kan het natuurlijk voorkomen dat een artikel niet aan uw eisen en/of wensen voldoet. Mocht dit onverhoopt het geval zijn, dan kunt u onze retourprocedure hanteren:

Stap 1. Meld het product binnen 14 dagen na ontvangst aan via ons emailadres: webshop@twinlife.nl en vermeldt het ordernummer. U kunt hierbij ook de reden van retour vermelden.

Stap 2. Stuur de producten binnen 14 werkdagen (gerekend van de melding in stap 1) in originele verpakking terug inclusief de bijgeleverde pakbon.

Stap 3.

- Bij uw bestelling heeft u een PostNL retourlabel ontvangen.

- Voor het retourneren van de bestelling dient u het huidige adreslabel op de verpakking te vervangen door het retourlabel.

- Noodzakelijk is dat het retourlabel goed zichtbaar op de verpakking wordt geplaatst.

- Nadat de verpakking goed is afgesloten d.m.v. tape kan deze worden ingeleverd bij een PostNL punt.

De artikelen dienen nieuw, ongebruikt en onbeschadigd retour gestuurd te worden. Gebruikte en beschadigde artikelen en artikelen met vlekken worden niet geaccepteerd.
 


Stap 4. Wij doen onze uiterste best om het bedrag binnen 14 werkdagen terug te storten op uw rekening. 

 

Ik heb een verkeerd product ontvangen                                                

Heeft u een ander product ontvangen dan u besteld heeft? Dan kunt u dit product natuurlijk kosteloos naar ons retourneren. Meld het product/probleem direct na ontvangst via e-mail (webshop@twinlife.nl) en onze support afdeling lost dit samen met u op.

Twinlife BV
T.a.v. afdeling retouren Webshop
Legolaan 1
9861 AT Grootegast
Nederland